Перейти к публикации

Cadillac ATS покажут в январе 2012


AleMar

Рекомендованные сообщения

Мне дилер сказал, что в Россию будет поставлятся только 2,0Т. А CUE будет в качестве опции.

 

А мне сказали, что и 2.5 будет...как раз от 1.2\1.3 мил...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Мне дилер сказал, что в Россию будет поставлятся только 2,0Т. А CUE будет в качестве опции.

короче, как обычно, лажа :)

 

Вспомни сырыксы последней модели, первые поставки шли без выезжающих мониторов (как опция)...

 

Коробку на АТС будут ставить Hydra-Matic 6L45 - кто расшифрует?

По комплектухе(премиум пакет, 2.0т, задний привод):

PACKAGE

Luxury Package includes

(GGC) midnight chrome accented grille,

(UD7) Ultrasonic Rear Parking Assist

(UDF) Ultrasonic Front Parking Assist,

(ATH) Keyless Access passive entry and

(AM9) split-folding rear seat

 

Premium Package includes

(T4F) HID headlamps with Adaptive Forward Lighting,

(HD7) illuminating outside door handles,

(JF5) sport aluminum alloy pedals,

(AHE) performance seats,

(UV6) full-color Head-Up Display,

(KB7) steering wheel-mounted Paddle Shift Controls (not available with [M3L] 6- speed manual transmission),

(FE3) performance suspension,

(V03) performance cooling system,

(G80) Limited Slip Rear Differential and

(F55) Magnetic Ride Control

 

Seating Package includes leather seating surfaces,

(AE8) 8-way power driver and front passenger seats plus 2-way power lumbar,

(A45) Memory Package,

(DR2) heated outside power-adjustable mirrors with auto-dimming driver side,

(DD8) inside rearview auto-dimming mirror,

(UG1) Universal Home Remote,

(BTV) Adaptive remote start and

(UVC) Rearview backup camera

 

Driver Awareness Package includes Safety Alert Seat,

(UEU) Forward Collision Alert,

(UFL) Lane Departure Warning,

(CE1) Rainsense wipers,

(AYF) rear thorax air bags (Upgradeable to (Y66) Driver Assist Package.)

Memory Package recalls 2 driver and exit position "presets" for power driver seat, and outside mirrors

 

MECHANICAL

Engine, 2.0L Turbo, I4, DI, DOHC, VVT (272 hp [203 kW] @ 5500 rpm, 260 lb-ft of torque [353 N-m] @ 1700-5500 rpm) (STD)

Transmission, 6-speed automatic (Must specify a transmission. Base MSRP includes (MYA) 6-speed automatic transmission.) (STD)

Differential, rear, mechanical limited slip

Rear axle, 3.27 ratio

Drivetrain, rear-wheel drive

Cooling system, extra capacity

Battery, maintenance free with rundown protection

Keyless ignition, push button start

Recovery hook, front or rear location

Chassis, Continuously Variable Real Time Damping Magnetic Ride Control

Suspension, Performance

Steering, ZF premium rack-and-pinion, electric

Brakes, Brembo front, performance 4-wheel antilock, 4-wheel disc

Exhaust, dual stainless-steel with bright tips

 

INTERIOR

Audio system, AM/FM stereo, dual USB ports, SD card slot and auxiliary audio port

Cadillac User Experience (CUE) and Navigation includes all (Y24) CUE and Surround Sound content, plus (UY4) navigation system (STD)

Audio system feature, CD player, single disc

Audio system feature, Bose surround sound 10-speaker system

Audio system, SiriusXM and HD radio (Requires a subscription sold separately by SiriusXM after the trial period. If you decide to continue your service at the end of your trial subscription, service will automatically renew and bill, at the rates in effect at the time of renewal, until you call SiriusXM at 1-866-635-2349 to cancel. See our Customer Agreement for complete terms at www.siriusxm.com. Available only to those at least 18 and older in the 48 contiguous USA and D.C.)

Navigation system

Bluetooth for phone/audio, uplevel phone/audio with natural voice recognition (Also included when (Y26) CUE and Navigation is ordered.)

Interface Auxiliary Device Connectivity

Antenna, integral front and rear

Seats, front bucket (STD)

Leather seating surfaces

Seat adjusters, driver and front passenger 8-way power, plus 2-way power lumbar plus 4-way adjustable head restraints

Seats, performance includes (AE8) seat adjusters content, plus driver and front passenger manual cushion length adjustment and driver power side bolster adjustment

Seat, rear split-folding with armrest and trunk pass-through access door

Headrests, rear, outboard seats, adjustable 2-way

Console, front with shifter

Shift lever, center console mounted

Armrest, front center

Armrest, rear center with cupholders

Floor mats, carpeted front and rear

Steering wheel, leather-wrapped rim

Steering wheel controls, mounted controls for audio, phone and cruise

Steering column, rake and telescopic

Fuel gauge, analog

Engine oil indicator

Driver Information Center, 5.7" color display includes driver personalization, warning messages and vehicle information

Color Information Display, with 8" touch screen

Head-Up Display (Also included when (Y66) Driver Assist Package is ordered.)

Windows, power with front express-up and down, and express-down with rear passenger lockout feature

Retained accessory power power windows, sunroof (when equipped) and audio system remain operational after ignition is switched off for 10 minutes or until a door is opened

Door locks, power programmable with lockout protection

Pedals, Sport aluminum alloy

Remote Keyless Entry

Keyless Access passive entry

Adaptive Remote Start (Not available with (M3L) 6-speed manual transmission.)

Universal Home Remote includes garage door opener, 3-channel programmable

Cruise control, electronic with set and resume speed

Trunk release, power, remote

Theft-deterrent system, vehicle, PASS-Key III+ with immobilizer

Climate control, dual-zone automatic

Defogger, rear-window, electric with front and side window outlets for the driver and front passenger

Air filtration system

Mirror, inside rearview auto-dimming

Console, overhead includes reading lamps and OnStar controls

Coat hooks, driver- and passenger-side rear

Visors, driver and front passenger illuminated vanity mirrors

Lighting accent, LED spotlights in doors and overhead console

Lighting, interior, front and rear reading lights, and cargo area lamp

 

EXTERIOR

Wheels, 18" x 8" (45.7 cm x 20.3 cm) front, 18" x 9" (45.7 cm x 22.9 cm) rear, forged aluminum with machined-finish aluminum (STD) (Upgradeable to (R1Z) 18" x 8" polished wheels.)

Tires, P225/40R18 front and P225/35R18 rear, Summer, blackwall, run-flat

Fascias, front and rear body-color

Moldings, rocker panel, body-color

Grille, midnight chrome accented

Grille, active aero (Deleted when (Y66) Driver Assist Package is ordered.)

Headlamps, high intensity discharge includes Adaptive Forward Lighting and LED vertical light signatures

Lamp, LED center high-mounted stop/brake (CHMSL)

Mirrors, outside heated power-adjustable and driver-side auto-dimming bodycolor, manual folding with integrated turn signal indicators and puddle lamps

Glass, Solar-Ray light-tinted

Glass, solar absorbing, windshield

Wipers, front intermittent

Wipers, Rainsense (Also included when (Y66) Driver Assist Package is ordered.)

Door handles, illuminating

 

SAFETY

Daytime running lamps

Air bags, driver and front passenger frontal (dual stage for passenger), knee and side, front and rear head curtain (Always use safety belts and child restraints. Children are safer when properly secured in a rear seat in the appropriate child restraint. See the Owner's Manual for more information.)

Air bags, rear thorax for outboard seating positions includes (AYG) air bag content (Also included when (Y66) Driver Assist Package is ordered.) (Always use safety belts and child restraints. Children are safer when properly secured in a rear seat in the appropriate child restraint. See the Owner's Manual for more information.)

Air bag, Passenger Sensing System (Always use safety belts and child restraints. Children are safer when properly secured in a rear seat in the appropriate child restraint. See the Owner's Manual for more information.)

OnStar, 1 year of Directions and Connections plan includes, Automatic Crash Response, Emergency Services, Crisis Assist, First Assist, Injury Severity Predictor, Stolen Vehicle Assistance, Stolen Vehicle Slowdown, Remote Ignition Block, Remote Door Unlock, Roadside Assistance, Remote Horn and Lights, Turn-by-Turn Navigation with OnStar eNav, Destination Download (requires navigation radio), OnStar Vehicle Diagnostics, Hands Free Calling and available OnStar RemoteLink mobile app. (Visit onstar.com for details and system limitations.)

Automatic Crash Response

Stolen Vehicle Assistance

OnStar Turn-by-Turn Navigation

Forward Collision Alert (Also included when (Y66) Driver Assist Package is ordered.)

Lane Departure Warning (Also included when (Y66) Driver Assist Package is ordered.)

Front Parking Assist, Ultrasonic, with audible warning chimes (Includes Safety Alert Seat notification.)

Rear Parking Assist, Ultrasonic, with audible warning chimes (Includes Safety Alert Seat notification.)

Rearview backup camera

Safety belts, 3-point, driver and front passenger

Safety belts, 3-point, rear, all seating positions

Door locks, rear child security

Child seat restraint system

LATCH system (Lower Anchors and Top tethers for CHildren), for child safety seats

Trunk emergency release handle

Tire Pressure Monitoring System

StabiliTrak, vehicle stability enhancement system

Traction control, all-speed, brake and engine controlled

 

еще непонятно - что приедет к нам и в каком виде!?

 

Если прикинуть, что в "минималке" машина будет стоить 1,2 мегарубля, то в "фуле" может с лёгкостью перевалить за 1,7-1,9 ;) Машину они реально напичкали...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ну если хром и антенну считать "нашпигованностью", то надо еще сюда все болтики и шайбочки вписать- тогда комплектация переплюнет уомплектуху современного истребителя.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

вполне для babyCadillac комплектуха.

Вот судя потому, что сидухи в отдельный пакет выделены, надеюсь на тряпке не будет версий))

не видно что-то вентиляции в сидушках, и руля вроде не электро регулировки.....

а так нормуль: передний парктроник  для такой мелкой машины не шибко необходим конечно))))

проектор на стекло - отлично, на своей ща тоже есть классная вещь, только стекло лобовое из-за этого золотое

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Топ Жыр одобрил машинку.

http://www.topgear.com/uk/car-news/cadillac-ats-first-drive-2012-07-23

 

И что за шумоподавители от Боуз? Как это работает, кто знает? Суть ясна из описания, а КАК непонятно)

 

Cadillac went to great lengths to make the cabin of the all-new ATS as quiet as possible. A prime example is Bose® Active Noise Cancellation. Using the same technology approach as noise-canceling headphones, microphones “listen” for unwanted engine sounds, and the system transmits an opposite frequency through the speakers to virtually eliminate the noise.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

динамики транслируют звук в противофазе той звуковой волне, на частоте которой идет внешний шум. микрофоны в салоне пытаются эту шумовую волну отловить и процессор дает аудиосистеме сигнал на противофазные колебания. как-то так..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ну если хром и антенну считать "нашпигованностью", то надо еще сюда все болтики и шайбочки вписать- тогда комплектация переплюнет уомплектуху современного истребителя.

По комплектухе переплюнул - один подогрев сиденья чего стоит, я уж про люк молчу ;D

У АТСа турбина, HUD, РУС с курком,... не хватает Гатлинга под крылом и катапульты для сиденья тёщи.

 

ТопЖир - курят с "английскими учёными" одинаковую дурь... в кудрявости их передач только петросян не удивляется. (видели по ЦТСу "вердикт" http://www.topgear.com/uk/cadillac/cts/verdict)

 

Кстати - вообще есть желающие с этого форума приобрести АТС?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

А чего там по ссылке не так? Английским не владею, тут этой статьи не нашёл:

http://www.topgearrussia.ru/cars/cadillac/cts/b3e6e1ed.html

В итоге перевёл через Гугл, коряво, но смысл понятен... Вроде не шибко ругают его!  :D

 

Р.S. А вообще Топ Гир, на мой взгляд, лучшая передача про автомобили! Пусть у них и своеобразные обзоры, а Кларксона иногда заносит...  ;D

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ну если хром и антенну считать "нашпигованностью", то надо еще сюда все болтики и шайбочки вписать- тогда комплектация переплюнет уомплектуху современного истребителя.

По комплектухе переплюнул - один подогрев сиденья чего стоит, я уж про люк молчу ;D

У АТСа турбина, HUD, РУС с курком,... не хватает Гатлинга под крылом и катапульты для сиденья тёщи.

 

ТопЖир - курят с "английскими учёными" одинаковую дурь... в кудрявости их передач только петросян не удивляется. (видели по ЦТСу "вердикт" http://www.topgear.com/uk/cadillac/cts/verdict)

 

Кстати - вообще есть желающие с этого форума приобрести АТС?

а я с ними согласен по ситику, оно так и есть, только форумчане все стесняются в этом признаться. Надо быть самокритичными, но никто свой ситиэс здесь критиковать не хочет, кроме меняю

ПРосто по сути, конкурентов в этом ценовом сегменте просто нету. БЫли бы, было бы интересно сравнивать и делать выводы.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Конкуренты, как я понимаю, есть!

Но просто их ценовой сегмент уже другой!  ;D

Я тут Ауди А6 сконфигурировал, чтоб на СТS похоже была - 311 сил, кваттро.

http://www.drive.ru/audi/models/2011/a6/30_tfsi_quattro

Так она с учётом доплат за цвет металлик, электропривод сидений, кожаный салон и т.д. под 3 ляма выходит!

Как после этого можно критиковать CTS?  ;)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Да при такой разнице в деньгах (в два раза!), это должна быть не просто мощная А6 (котороя тоже и ломается, и масло жрёт почти как бензин), а что-то типа Бентли...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

это не А6 дорогой, а ситиэс дешевый - у него слишком много нюансов, начиная с двигателя и заканчивая пресловутым датчиком дождя  ;)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

смешно... кади проигрывает по всем параметрам, кроме одного- цены

 

эти машины нельзя сравнивать, у них класс разный.

Ауди- премиум сегмент, кади- полу прем.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Это как это так, полу прем?

Если АТS позиционируется производителем как конкурент BMW 3 серии, их тоже нельзя сравнивать?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

премиум - не премиум по моему уже тысячу раз обсуждали, сошлись все таки на том, что у американцев понятия премиум вообще нет. однако, среди американских машин кадиллак - одна из самых дорогих марок. Поэтому нужно сравнивать по потребительским характеристикам, а не эфемерным маркетинговым понятиям. Вот тут правда кади немцам сольет вчистую, и даже цена очень относительное преимущество, учитывая сборные комплектации и гибкую ценовую политику немцев.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В РФ то при засилии стереотипов, ясен красен кадиллак недопрем считается) В америке вполне себе примиумлакшериплатинумголд.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость Степаныч

В РФ то при засилии стереотипов, ясен красен кадиллак недопрем считается) В америке вполне себе примиумлакшериплатинумголд.

 

вчера видел новый 300с, кмк цтс немного в штатах переоценен  ;D

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ЦТС?) 300С так же и старый стоил, за 2+ млн. Он напичкам всем чем можно выше крыши, но не машина переоценена, а бренд недооценен. В сознании крайслер или ситроен из соседней темы не может стоить дороже скажем 1.5 миллионов - и то это уже якобы много. 80% скажут - да за 1.5 я куплю себе бмв, хоть и без плюшек. БМВж тоже не стоит того, что просят за нее, а все платят и рады, ибо так позиционируется марка. Ситроен к слову во франции стоит дороже чем у нас!!! И ниче, там покупают с удовольствием и вполне себе марка высокого полета считается.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

в качестве флуда:

эскалэйд теперь с нафигацией и стоит он 3410000

я ф шоке.

ну и по ходу, больше не будет такого кади, как мы видимо его сейчас.

Отход в сторону облегчения авто, новых технологий, остается вопрос с качеством.

Машины 11-го года скидывают со скидкой 500к рублей, заказы на атс у дилеров не открыты, про квоты ничего не известно, нагнетают интригу, все видимо станет ясно после автосалона.

Хотя сборка стартовала, видимо раньше осени атс никто не получит.

Вот интересно в КЭ приехал АТС? Вроде как они первые должны получить его.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Вставить в виде обычного текста

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...